Påskpyssel

174668-86174668-85

Igår när pojkarna hade somnat alla tre, så sprang jag ner i förrådet och letade fram påskpysslet.
Det är lika roligt varje år, för jag gjorde en påsk tupp tavla när jag gick på lekis som jag har kvar.
Mamma kommer säkert ihåg den, den är gjord utav tusen olika knappar.
Ni blir lite nyfikna va, hur den ser ut...
Kanske jag ska våga lägga ut detta alster.
Varje år när lådan kommer fram, så säger min man "den där får du inte sätta upp!" Jag skrattar lika
gott varje år, för den är jätteful men jag har inte mage och kasta den. Så bara för att reta Mattias, så ska
jag ha kvar den tills vi blir pensionärer så vi har någonting att skratta åt varje påsk.
( Som om inte vi skrattar i våran familj.......:) )
Så här blev i alla fall riset, jag har inte hittat något fint band att hänga upp mina egentillverkade påskägg.

När jag var nere i förrådet hittade jag även en polisbil som Hannes hade när han var liten. Den var väldigt uppskattade av båda pojkarna. Max gick runt och drog Hannes på denna.

Nu ska jag snart iväg och jobba kväll så nu blir det inget mer bloggande idag.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jo, glädjen är stor efter gårdagsmatchen. Jag SMS-ade med Carina och hon påstod att hon försökte tracka dig men jag fick höra idag att mobilen varit avstängd...Fast det förstår jag ju, eftersom vi alla visste hur det skulle sluta. =)

Postat av: Johannes

Det där lät verkligen elakt. Glöm det jag skrivit, istället vill jag önska dig och familjen en Glad och välsignad Påsk med mycket snö och sol!

2007-04-03 @ 22:11:14
URL: http://maceo.paltkoma.se
Postat av: Åsa

Johannes det var väl inget. Ha en trevlig påsk du också...=) Vi vet ju ändå vem som är bäst...HV 71

2007-04-04 @ 15:57:56
Postat av: Anonym

HV71 var inte bäst i år men de kommer väl tillbaka framtida år anser Hans i HV71s hemstad.

2007-04-06 @ 10:20:54
Postat av: Kusin Karin

Vi har blivit väldigt nyfikna på tupptavlan. Kan vi inte få se en bild i bloggen???

2007-04-06 @ 16:21:33
Postat av: Carina

Jaså, nu får man höra.... telefonen avstängd!?! Är det inte kul att höra från mig? ;)
Antar att jag inte behöver tillägga att MoDo är bäst!!
Kram på er alla!

2007-04-17 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback