Våren är här

image94

I helgen var det vår känslor som sprudlade hemma hos oss. Vi tog cykelkärran ner till stan, gick på Jamtli och åt glass med barnen.  Vi lekte för fullt, det var så roligt.
Sedan på söndagen städade Mattias och Hannes bilen samtidigt som jag och Max vände jorden på odlingslotten.
Eller rättare sagt Max sov och jag grävde. Mattias tog upp gungan till Max och hängde upp den. Det tyckte han om.....Skrek av lycka och vill gunga mer när vi tog ner honom. Hannes har pratat om att han vill ha shorts på sig men det får vänta ett tag. Eller vad säger du morfar???? Man ska väl svettas in våren och frysa in hösten....Är det inte så du brukar säga?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redigerad kommentar från din far som uttrycker sig väldigt klumpigt ibland utan att tänka sig för att bloggar läses av många.
Helt riktigt uttryck som kommer från din dagmamma Catarina Brandel och hennes släkt

2007-04-17 @ 05:39:42
Postat av: Carina

Vad härligt det ser ut! Grabbarna är så stora! Hur länge sen var det vi träffades egentligen? :) Vad kul att få följa er här, du gör ett jättefint jobb Åsa! Här ska jag titta in ofta hädanefter.
Nu när det har blivit lite kyligare igen, efter några dagar av sommar, sitter jag inne och pluggar igen. Dags att sätta fart!
Kram från Södertälje

2007-04-17 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback