Bibliotek istället för bokrea....

Idag gick jag iväg till biblioteket för att låna lite nya pysselböcker. Så får man göra när ekonomi är knaper, jag var även på bokrean och tittade men för en gång skull gick jag därifrån utan att köpa något. Det var svårt men det gick.
Jag hittade så roliga böcker på biblioteket:

* Tarzans tårar av Katarina Mazetti
Har precis läst Familjegraven av Katarina Mazetti och fick tips från en annan bloggare *smile*  att man skrattar så tårarna rinner när man läser denna bok.
* Trivsamt i trädgår´n Fixa¤Snickra¤Dekorera¤Måla av Anna Örnberg
Vill ha lite tips vad man kan göra för kul ute i sommar och på vår odlingslott
* Boken om stämplar av Annika Larsson
Jag tycker det är superkul att göra egna kort att skicka ( än har jag inte så många stämplar men det kommer väl ) En bra bok med mycke ideér.
* Vackra hjärtan för alla tillfällen av Susanne Magelund
Bara roliga att bläddra i.
* Karins bästa av Karin Mannerstål
Karin som är med i Klister på Bolibompa. Många bra tips...Bland annat ...Rullande biblioteket, Gjuta krukor i betong, Pennskrin, Blöjautomat, Glasunderlägg...Så nu ska här pysslas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken klok dotter jag har hälsar din pappa

2007-02-28 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback