Gårdagens äventyr

Igår försökte jag skriva men det misslyckades flera gånger så jag gav upp. Så nu kommer rapporten om gårdagen. Vi hann med en hel del gå träning, kryp träning, störtloppstittning, urröjning av badrummet och lite lek vid skidlekplatsen. Här nedan ser ni Max njuta av skidåkningen från pappas gupp, det var kullar och orgeltramp som vi besteg. Hannes först och hela familjen efter. Han börjar bli grym på detta med gupp och vilken balansträning. Så har ni vägarna förbi Frösön kan jag varmt rekommendera detta ställe.
Sen var det ju badrummet...Äntligen ska de börja renovera detta hemska rum och det kan inte bli värre än det är nu. Illgrönt  golv och gula väggar med lite inslag av vita fläckar här och där. Även granbarr finns i väggen. Bilder kommer senare. Vi går nu och funderar hur vi ska inreda detta rum sedan har fått flera ideer genom andra "bloggare"... ; )  Vill gärna ha fler tips. Idag hittade vi i tidningen Äntligen Hemma, hur man kunde enkelt dölja de fula rören under handfatet.  Jag har hittat en kul hemsida med massvis med inredningprylar. Här har ni denna sidan
http://www.bluebox.se tänk ett duschdraperi med flames, jag har en man som har en förkärlek till flames...Vi får se vad det blir...



174668-43

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad mysigt det ser ut med all snö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback