Längtan till sommaren och blommor kom över mig.....

174668-46
174668-45

Nu fick jag en sån längtan till sommaren och blommor. Jag skanar att få gå till min odlingslott och gräva och påta i jorden. Vi har avslutat vårt babysim idag med Max och jag ska försöka komma iväg en gång i veckan med honom och fortsätta dyka och plaska. Jo, jag hade längtan till grönska och blommor. Jag satte massvis med lökar i fjol och det ska bli underbart och se vad det blir av det. Vi satte en hel del tulpaner,  50 stycken Allium Favoriter, snödroppar, påskliljor och hel del vår blommor.  Sen skaffade vi även en till odlingslott så jag har massvis med ideer vad vi ska plantera där och hur vi ska få till det. Man kan ju redan drömma om hur det ska bli....sen får vi se resultatet i sommar, hur mycke man mäktar med.
För att få stilla min blom längtan kan man ju köpa tulpaner som är min favorit blomma men vi åker från stan på lördag så det är ingen ide.....
Här kommer några bilder som jag tog i sommar.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst ser det härligt ut....

Postat av: Carin

Men underbart, du också :-) jag svor idag då jag halkade hem alldeles svettig från jobbet. Det är tur att det finns dubbdäck till cykeln... underbara kort, man känner värmen. Kram till er alla från oss.
/johannessons

2007-02-15 @ 20:45:44
URL: http://cama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback