Pyssel Åsa är igång...

Tyvärr funkar det inte att lägga till bilder idag...ni får se mina pyssel verk någon annan dag. När posten kom idag hade jag fått ett välkomstbrev till bokklubben Skaparglädje...Naturligtvis var jag tvungen att bli medlem. Pysselinspiration en gång i månaden och en massa bra erbjudanden. Tre böcker a´9 kronor som välkomstpaket plus smyckesset och stämpelset. Förstå att jag blev eld och lågor. Var tvungen att åka ner till Panduro affären i stan och inhandla lite pyssel. Det blev lammull i olika färger och några dekorationspapper. Så ikväll har jag gjort två "Grattis BABY" kort till några goda vänner som har fått bebis här i januari. Sedan har jag gjort årets första påskägg. Det blev så bra!
När jag gör kort så använder jag mig mycke av min skärmaskin, som jag fick i julklapp. jag beställde en bok som heter Kreativa kort....så det ska bli kul att få lite nya ideer. Det var allt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback