Puh..vad mycke jag har hunnit med

Jag har varit solo hemma nu nästan två veckor. Första dagarna var det jättelustigt. Jag sprang bara runt och inte gjorde något riktigt. Jo, okej jag åkte till jobbet och utförde mina arbetsuppgifter på ett korrekt sätt.
Men annars då ...jag gjorde lite här och lite där och efter några dagar så började jag att sakna mina killar som jag annars alltid har runt omkring mig.  Jag satt och tittade på kort och började sakna dom ganska mycke.

Men vad mycke jag har hunnit med dessa veckor....sytt färdigt ett lapptäcke som jag har började med för två -tre ÅR sedan. Det är färdigt nu och ligger på storebrors säng, framkallat bilder som jag inte har gjort på ett år..., fixat och donat på min kolonilott..., plockat jordgubbar, frysit in och gjort lite sylt..., inköpt två bikini som jag har sprungit och dragit mig för hela sommaren.., sedan har jag även hunnit med att träffa många vänner och kunnat sitt ner och prata. Det har även blivit någon vända ner på
Storsjöstråket som är i stan just nu.

Nu sitter jag här och bloggar istället för att packa men det är sååå tråkigt men ett måste. Nu ska jag ner och träffa familjen och ha semester från bloggandet ett tag.

Ha en skön sommar och njut i solen!  Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Hans

Glömde du inte nåt innan du for iväg mot Borlänge ?
Det är bra att ha goda grannar när man är borta.

2007-07-28 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback