Blommor dyker upp...

174668-115

De här lökarna satte jag och mamma i höstas, nu äntligen får jag se hur de ser ut live. Jag ler varje gång vi kommer ner till kolonilotten och ser dessa blommor möta oss. (Eftersom inte mamma bor här i närheten, så vi kan träffas så ofta som vi skulle vilja. Så möter jag liksom mamma, när vi möts av dessa blommor. Jag tänker på henne då. Det gillar Jag! )
Nu börjar det pluppa upp nya växter varje gång vi är nere. Det är så roligt med denna lilla plätt.
Därför uppmanar jag alla som inte har egen trädgård. SKAFFA EN KOLONILOTT!!!
Jag tror alla skulle bli lite vänligare mot omvärlden om alla fick gräva lite i landet.

Kommentarer
Postat av: carin

hejsan vännen, jättefina :-D
visa fler bilder från lotten.

Postat av: carin

hejsan vännen, jättefina :-D
visa fler bilder från lotten.

2007-06-11 @ 22:23:24
URL: http://cama.blogg.se
Postat av: Johannes

Hej och tack för det fina inlägget på min blogg! Jag tror inte jag behöver hyra M för snickeri. jag är hemma hos föräldrarna och snickrar på huset för fullt, det ska bytas altantak och nedersta bräderna på hustaket. När vi ändå var inne på den meningslösa debatten om manlighet så känns det såklart väääldigt manligt att snickra särskilt då jag har foten hårt lindad pga en stukning(läs brytning) införskaffad i en hård och manlig fotbollsmatch i söndags. =)Jag håller med dig om blommorna, min mor har en mycket vacker trädgård som jag får njuta av och arbeta i och visst blir jag lite vänligare då... Ha en skön dag och hälsa resten av familjen.

2007-06-12 @ 22:04:55
URL: http://maceo.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback