ÄNTLIGEN FÄRDIGT........

174668-74174668-73174668-72174668-71

Och så var det äntligen färdigt.... Som vi har väntat på detta! I fem veckor har vi haft hantverkare här som har dundrat in som om dom bodde här. "Hej det är jag som är elektriker, jag ska bara kolla hur långt det har kommit i erat badrum" "Hallå det är jag som är snickare du vet kärringen på hörnet hon har....." "Tjenare vi är mattläggare ska bara vara här nu när ni har en magsjuk son..oj han kräks. Men kolla vilken stor hund, är han farlig?" "Hejsan det är jag som är rörmockare, du vet jag ska försöka hinna göra detta så ni kan duscha ikväll men jag har lite andra saker också som jag måste hinna." Först på plats och sist hem.  Och sen hade vi målarna som var en kapitel för sig. Han kom och gick som han själv kände och så kom en ersättare och sen en annan. Så där var det nog tre stycken som kom och gick.  Men nu är det färdigt förutom en ventilationslocket och ett avrinningsrör till tvättmaskin...
Sen har ju vi sprungit på stan flera tillfällen för att göra det fint inne på badrummet och tänk vad lite tyg och färg kan göra mycke. Häromdan låg jag i badkaret och tänkte hur det såg ut innan men jag har nog förträngt det. Det är nog lika bra.
Det blev i alla fall så snyggt tycker vi som bor i detta rum.... : ) : ) : ) : -)  : o

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Supersnyggt!! Härligt att ni äntligen fått det klart =) Visst är det fiffigt med hyllorna ovanför tvättmaskinen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback