Blomma till badrum och lite färg oxå...

174668-63174668-62

igår och idag har killarna satt matta och tapet i badrummet. när de väl är på plats så går det ju fort, men det är den eviga väntan på alla steg som ska göras. Det kommer bli så fint och fräscht så i em ska jag in och köpa lite tyg till skötbordet. Nu är nästa steg att rörmockaren skall hit och sätta alla rör på plats som sedan skall målas.  Så nu ser man ett ljus i mörkret.
Vi saknar badrum ganska mycke nu för igår när killarna precis hade kommit, kräktes Max över hela sig och mig. Så det var bara att smyga in i köket och byta kläder sedan bada Max medans killarna sprang där och tog el för blästringen. Då var det ganska drygt... Men men det gick det också.
På em fick Hannes komma hem till en kompis. Tack och lov för det! Då åkte jag och Max iväg för att handla en murgröna som skall smycka badrummet sedan och så lite inspiration till sommarens bruk. En frökatalog så jag skall studera för att komma fram till vad som skall odlas på odlingslotten.
Dax för dagishämtning..Skriver mer ikväll kanske om jag inte skall sy : )
Färg skall vara till hyllor för badrummet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blir, vilken skillnad. :-)

2007-03-06 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback