Hokus pokus filiokus

174668-65174668-64

Tänk att man kan bli så nöjd över att det blev så bra. Detta har jag tänkt att göra länge, men det har inte känts nåt kul när badrummet har sett ut som skräp. Men nu när det börjar ta form där inne, så kunde jag inte hålla mig längre. 

Jag hade tänkt åka in idag med Max i vagnen, men med våran tur just nu, hade vagnen gått sönder när vi kom hem från dagis lämningen. Så vi var lite strandsatta. Fick vänta till Mattias kom hem, så åkte jag in till stan själv.

Tyget är inhandlat på Åhlens, som har underbart mycke fina inredningssaker, så där skulle man kunna gå länge. Vi har ju våra  kära släktingar som arbetar i denna butik,  tyvärr i en annan stad.  Men en eloge till Åhlens!!!

Det blev en förvandling, nu slipper man sitta och titta på allt  som man har under skötbordet. Det ligger ju diverse saker där under, blöjor, skötlappar, alla krämer, fotbadet m.m. Jag är riktigt nöjd med mitt senaste pyssel.
Vad tycker Ni?

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Den blev ju jättefin, enkelt men ändå gör det en enormt stor skillnad =) Vad roligt att badrummet börjar ta form, ser att vi har samma tapeter fast jag har dom beige. Grått fanns inte att välja på när jag fick välja, hade grön istället.

Postat av: Kerstin

Vad fint det blev, vilken härlig färg.

2007-03-06 @ 21:47:13
Postat av: sara

hej det blev jättefint vad mycket lite tyg kan göra vad skönt att det börjar ta form med erat badrum.

2007-03-09 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback