Äntligen färdiga... okej med den ena

Idag har vi varit vid kolonilotten och grävt bort allt gräs. Äntligen...när vi började med denna
lott så grävde vi lite sen skulle det vara gräs. Men det kliar i fingrarana så blev det lite till och
lite till så grävdes bort.
Sen förra året var lite stiltje...pga barna födande. Men sen på höstkanten så ville jag ha bort allt!
Idag kom vi till det delmålet, men nu har jag även en till som jag rår om. Men mest för de stora
vinbärsbuskarna. Så där ska jag försöka inte gräva så mycke.
När vi hade grävt upp allt så satte vi ner lådorna som min kära make har snickrat.  Det blev så bra!
Sen var det dax att åka hem och fixa mat, så nu har jag massvis med ideer hur vi ska odla där nere.
Vi har även målat stenar idag som vi ska ha ute i landet som glädjepunkter. Hannes tyckte det var
superkul och ville måla lite på alla. Tyvärr inga bilder på detta....
Vi kanske hittar någon gammal bild på kolonilotten, hur det såg ut där våren 2005.
Ha det gott, igelkott!
174668-103

Kommentarer
Postat av: Morfar & Mormor

Vi är lessna att vi inte kan upptäcka Mattias nya lådor på fotot annars ser det väldigt fint ut.

Postat av: Åsa

Men pappa det är ju en bild från sommaren 2005. Jag har inte hunnit tagit någon bild på den nya lotten. Det kommer framöver...

2007-05-18 @ 19:53:08
Postat av: Morfar & Mormor

Kära dotter
det verkar som du blandat årtalen på bilderna

2007-05-19 @ 18:37:11
URL: http://asalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback