Skottkärra på plats

I helgen har Farmor och Farfar varit här på besök. Det var kul tyckte Hannes och han saknar dom redan.
Till sommaren får vi tillfälle att umgås under en längre tid, det blir skoj!
Jag fick en skottkärra, så nu äntligen kan jag ta bort allt som jag har grävt upp.
Idag fick jag hjälp utav Svärmor att ta bort dessa eländiga högarna som jag har svurit över en tid nu.
Så nu ska det bli fint på lotten. ÄNTLIGEN!!!!
Tack för skottkärran och hjälpen idag.
Här kommer bilder hur det ser ut nu. Men har jag inte kunnat odla något ännu. SUCK!!!
Det kommer framöver.
174668-108174668-107

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack själva för en trevlig helg. Alltid lika mysigt att få träffa pojkarna. Ser fram emot sommaren.
Följer ditt fortsatta grävande och odlande på bloggen.
Kramar till er alla

2007-05-28 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback