Nu var det länge sedan....

Hallå jag finns här på bloggen fortfarande!

Jag har inte skrivit på länge, men jag är just nu nere i Jönköping hos mor och far.
Jag kan inte lägga ut några nya bilder men de finns i kameran.
En liten lägesrapport kan jag skicka.

Detta har hänt hos mig de sista två veckorna:
- Max har råkat klämma sin tumme i balkongdörren,
nu har han tappat sin nagel också och är väldigt rädd om tummen.
- Jag har varit i Oskarshamn och hälsat på min moster och min kusin med familj.
Äntligen har Hannes fått träffat Olle och Arvid som han har längtat efter detta.
- Vi har varit vid Astrid Lindgrens barndomshem, sett riktiga "Snickerboa" och Bullerbyn.
- Jag har träffat och skrattat med många av mina underbara vänner
och vi ses snart igen vid jul :)
- Idag har det varit god middag med familjen och druckit lite vin, medans barnen har
sprungit runt och busat med storkusinerna.
Jag har även hunnit gå på familjejympa på F&S, köpa sex par skor till barnen
och hunnit lämna igen tre och byta ett par som var för små, köpt festkläder till mig själv
och jag har nog haft hosta hela veckan här nere. Så snart blir jag tokig på min rethosta.

En kompis skrattade gott när jag berättade vad jag hade gjort under mina fyra dagar här
nere. Då sa hon åt mig "Herre Gud Åsa det låter som att du har varit här en månad med
allt du har hunnit med." Men det gäller att vara effektiv så man hinner träffa alla man vill.

Det var lite om vad som händer i mitt liv just nu. Men nu längtar vi hem och imorgon far vi
norr över, men jag har fått uppleva snö i Oskarshamn och Jönköping och hemma i Ö-sund
ligger det massvis med snö har maken skvallrat om.
Vi ses och hörs! Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej där...
Vad fint att du skriver igen, när man har några bloggar man går in på ungefär 7649 gånger om dagen är det roligare när de uppdateras. Det säger kanske mer om mig än om att bloggar borde uppdateras. Jag kan ske borde ha något bättre för mig, =). Hursomhelst, välkomna tillbaka till Östersund.

Postat av: Kusin Karin

Ser framemot att se bilder. Lyckades ju inte ta så många själv :)

2007-11-11 @ 19:47:19
URL: http://www.enocksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback