Nya skidor...jippee!

Min kära älskling kom idag och överraskade mig på våran
10 årsdag och lämnade över ett längt stort paket.
"Men vad är det här?"
Hannes satt och fnissade för han visste vad det var, men hade
kunnat hålla en hemlighet med pappa.
När jag öppnade paketet så låg det ett par nya telemarksskidor där.
Jag blev så glad att jag nästan började gråta.
Nu har vi varit i lag 10 år och Mattias ville ge mig nya skidor så vi
kan åka lössnö tillsammans.

Det är kärlek det till både sin fru och till skidåkningen.

Jag ska ta en bild och lägga ut men inte just nu. Nu måste jag ner
på stan och titta efter en ny bindning eller montera på min gamla.

Julklappstips är nya stighudar som är 100 eller 110 mm.
Skidorna heter Rossignol Hip Chick och bäst av allt twin tip.
Så nu ska jag lära mig att åka baklänges och det tyckte Hannes var coolt.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Grattis till de 10 åren! Det är inte alla som klarar en sådan bedrift. Jag har sett skidorna på bild och förstår om de uppskattas. =) Blir det provåkning till helgen?

Postat av: Åsa

Hallå !
Jo Johannes nu är jag så sugen att åka på mina lagg så jag spricker snart. Det ända som stoppar mig nu är väl förkylningen. Måste få lite mer ork i kroppen. Men någon sväng hoppas jag på i helgen.

2007-11-27 @ 21:32:03
Postat av: Åsa pappa Hans

GRATTIS TILL ERA 10 ÅR NI LYCKLIGA UNGDOMAR HOPPAS NI FÅR HÄRLIGA STUNDER I KALLÖSSNÖN MED ER UTRUSTNING HÄRNERE ÄR DET REGN OCH BLÅST JUST NU OCH HV71 SKA ÅTER VINNA YTTERLIGARE EN MATCH I SERIEN MOT
SM
GULDET

2007-12-01 @ 15:03:32
Postat av: pappa till Åsa

HV71 har ju f.n. tappat lite av stinget men laddar till slutspel för
SM guld, saknar lite
aktuella bilder från Er.

2007-12-09 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback