Lillebror är sjuk

174668-146

Tänk vad ynklig man kan se ut och vara när man är ett år och har feber.

Jo nu i tisdags så steg termometern till 40 grader. Usch vad klen han var då.
Onsdagen gick han efter mig som ett litet lakan. Ville bara bli buren.

Och eftersom maken är klen i ryggen och kan knappt röra sig, så blir
det mamma som får vårda den lilla mellan arbetspassen.
Men det gör jag så gärna!

Idag har han varit uppe på benen i alla fall och hjälpt mamma att storstäda.
Han gick runt med moppen här och när inte jag hade full fokus på honom.
Då passade han på att svabba golvet.

Vi får fin besök från Dalarna imorgon.
Vi passar på att hälsa farmor och farfar välkomna!

Det är så kul att få kommentarer till bilderna, det är halva nöjet med att blogga!

TACK för alla tips om fåglarna! Idag har vi sett en annan fågelart i boet.
Så fågelboken kommer väl till pass nu.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att Max är lite piggare idag när farmor och farfar kommer på besök.Många kryapå kramar från mej!

2007-09-21 @ 15:35:43
Postat av: En som inte är lockig i håret.

Vilken mösskollektion! Bouticken på Fina Gatan
skulle nog gärna vilja ha dom i sin kollektion! Jag är full av beundran!
Krya på er, både Mössmakaren och lilla Max.
Kram till er alla!

2007-09-21 @ 22:19:00
Postat av: morfar

Usch vad ömklig du ser ut Max inte undra på när jag har feber över 40 vad skulle du själv tycka morfar, men jag piggnar till och blir frisk hoppas morfar, hörde att du var på Domuskrog och röjde runt,väntar att du är fit for fight till vecka 45 hos morfar

2007-09-22 @ 15:02:03
Postat av: Kusin Karin

Ojoj stackars liten, väldigt likt Arvid när han är lite ynklig förresten

Postat av: Anonym

Hejsan!
Jösses, gör inte Mattias något annat än att sticka mössor *skratt*???Otroligt att bara komma på alla olika mönster och färger,,,jag är också full av beundran..
Åsa, jag ser fram emot att träffa er vecka 45...välkomna till Hillerstorp!Jag fixar gott fika om ni kommer...
Kram
Martina

2007-09-24 @ 08:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback