Påsken i stugan

Grop i G.

Nu lite sent men bättre sent än aldrig kommer en resumé av påsken.

Vi hade som alla andra i landet kallt på natten och morgonen,
men det stoppade inte oss från att åka skidor nästan varje dag.
Jo faktiskt en dag så tog vi en tur inne i skogen fram till valdalsbygget,
istället för upp i ravinen på kalfjället. Det blåste lite för kallt, men denna
tur är så vacker och få sitta mot stugan i vårsolen och må gott med en
kaffe i handen och titta på när Hannes och upp och ner för en liten snöhög.
Det är livet det! mamma som Hannes brukar säga.

På bilden ser du när vi har hittat en utgrävd solgrop och tar en paus i skidåkningen.
Det slutade med att jag "råkade" stoppa lite snö i Mattias nacke. Hoppsan! Då
vågade jag inte sitta kvar längre. Så jag sprang iväg till barnbacken och assisterade
Hannes.

Det var en underbar påsk med mycke god mat, skidåkning, varm sol och
jättekul att träffa A och J som vi tyvärr inte träffar så ofta. Naturligtvis kul att
träffa P och K men dom träffar vi lite oftare men inte alls så mycke som vi vill.
Max blev väldigt förtjust i A och har pratat om henne mycke efteråt. Dels när vi äter
hennes goda bröd.

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin

Hej och tack för trevligt sällskap i påsk. Kul att
alla kunde få ledigt och samlas i stugan samtidigt.
Det fina soliga vädret fortsatte även onsdag och torsdag men då blev P sjuk och blev liggande hela onsdagen. Hörde att även J och A blev sjuka när de kom hem. Så jag fick skida ensam till ravinen och
runt Lövåsen men som tur är hade jag en jättebra
talbok som sällskap. Kan berätta att även vi bakat
Annas goda bröd.
Kramar till er alla

2008-04-02 @ 13:30:15
Postat av: A och J

Det var väldigt roligt att träffa er också. Hoppas på det snart igen. Mer skidåkning vill jag ha.!
kram på er

2008-04-02 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback