En dag på bondgården

Vi har en god vän som är bonde. En dag fick jag och grabbarna åka ut och hälsa på, på bondgården och titta på alla kalvar, traktorer och stora maskiner. Det bästa av allt var nog när vi åkte fyrhjuling ut till kossorna i hagen och sedan tog vi en tur runt byn. "Chauffören gasade i botten och sladda genom kurvan, det var häftigt det", säger Hannes.
Vi grillade hamburgare till lunch så det var en toppen dag. Max kom springade och sa "räven kommer". Sen berätta bonden att det springer runt en räv här så det är inte helt omöjligt att det var räven som Max såg.



 

Kommentarer
Postat av: morfar

Oj vad avundsjuk jag blir på Er vädret ser ju skönt ut du får hälsa till Bettan o hennes bonde

morfar

2008-08-13 @ 16:47:16
Postat av: johan

det där såg riktigt kul ut. Jag vill också ut och åka arctic cat. Jag är också avundsjuk. kram på er alla

2008-08-14 @ 20:24:09
Postat av: Åsa/asamia

Vad mysigt det ser ut, hoppas ni har haft en lång o skön semester!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback