Pyssel vecka

När gubben är borta i Härnösand, så passar jag på att pyssla på kvällarna när grabbarna har somnat. Jag har ju precis fyllt år som många vet och detta året fick jag så himla många roliga presenter. Massvis med nya stämplar, fina papper och en egen värmefön för embossing, så nu kan jag göra massvis med fina kort.
Mattias, min älskade man var inne på vår Panduro butik i stan Syssla. Där stod han och svettades och insåg hur mycke stämplar och papper det finns. När han var mest förvirrad träffade han en av våra vänner: Hon undrade om han hade gått fel och vad han gjorde där. Det är kärlek! Han hittade massvis med fina papper som jag fick.
Sedan har jag fått en massa härliga krämer från body shop. Så nu sitter jag och luktar gott när jag pysslar ihop mina kort.
Jag gjorde ju ett betongfat i början av sommaren, jag tror inte ni har sett det med dess dekoration.

NI MÅSTE SKRIVA EN KOMMENTAR NÄR NI ÄR INNE OCH GLUTTAR, DET ÄR SÅ KUL ATT LÄSA VILKA SOM ÄR INNE PÅ MIN BLOGG!!!!!!






Kommentarer
Postat av: cama

Jaha, då har jag missat din dag IGEN :-( Nåväl... tänker på er ivarjefall. Sköt om er.

Kram i massor från familjen.

Postat av: Martina Orre

Hej Åsa!



Jösses vad pysslig du är,,,där ligger man verkligen i lä...men å andra sidan kan man ju bli lite inspirerad av att gå in och titta på dina fina alster....



När kommer ni till Jönköping nästa gång?



Kramar

Martina

2008-08-25 @ 07:55:20
Postat av: Anonym

Hej Åsa!



Jösses vad pysslig du är,,,där ligger man verkligen i lä...men å andra sidan kan man ju bli lite inspirerad av att gå in och titta på dina fina alster....



När kommer ni till Jönköping nästa gång?



Kramar

Martina

2008-08-25 @ 07:55:49
Postat av: Anonym

Hej Åsa!



Jösses vad pysslig du är,,,där ligger man verkligen i lä...men å andra sidan kan man ju bli lite inspirerad av att gå in och titta på dina fina alster....



När kommer ni till Jönköping nästa gång?



Kramar

Martina

2008-08-25 @ 07:56:38
Postat av: Rolle (Fård-kompis)

Hej hej,



fint pyssel!

Ville bara skriva så du vet att jag också är inne ibland och läser...men är dålig på att kommentera, flåt! :o)



Ha det så bra!

2008-08-26 @ 15:39:14
URL: http://olivia-08.blogspot.com/
Postat av: Kusin Karin

glutt glutt

2008-09-08 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback