Första skidåkningen för Max

Igår var vi till Bydalen, det var lite kallt och blåsigt men det hindrar inte familjen Lindblå. Vi är ju lite tokiga över lag och kommer det till att åka skidor så ska det mycke till innan något stoppar oss.
Max fick sin premiär tur igår och det gick jättebra ( förrutom att pappa Mattias höll på att gå sönder i ryggen )
Men som förälder till barn som ska lära sig åka skidor och lift får man till slut starka ben och rygg muskler. Vi träffade vår gamla skidlärare Olle Mobärg i backen. Han berättade att han har väldigt starka muskler i rygg och ben efter att åkt med sina tre barn :)
Här kommer lite bildbevis....



Efter dagen är det skönt med lite fika i soffan inne på värdshuset, mycke skratt vart det!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hallå!

Du som lägger in elaka inlägg om mina vänner!

Sluta med det på direkten, jag tar bort de från min blogg så fort jag ser dom. Jag vill bara ha kommentarer om mina inlägg och bilder inget annat! Jag tycker om mina vänner och brryr mig om dom.

Tack på förhand! Mvh Åsa

Postat av: Anonym

2008-12-15 @ 20:53:21
Postat av: morfar

Härliga bilder att se för oss sörlänningar.

2008-12-15 @ 20:55:02
Postat av: morfar

Härliga bilder att se för oss sörlänningar.

2008-12-15 @ 21:34:21
Postat av: Carina

Det ser underbart ut! Vi har också det problemet med ont i ryggen.... men man får ju säga att det är angenäma problem. ;) Kram från oss och god fortsättning!

2008-12-29 @ 23:52:35
Postat av: Martina

Hej på er!



Vill ni får ni gärna komma ner till Hillerstorp vecka 10 (om ni kommer ner till Småland då!), så kanske vi kan ta en sväng till Hestra, Isaberg och åka skidor om det är tillräckligt med snö!



Kramar

Martina

2008-12-30 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback