En varm vårvinter dag!

Idag har vi haft lite för tidigt födelsedagskalas för M. Han åker iväg till H-sand ikväll,
så för att vi skulle kunna sjunga och fira honom så gjorde vi det idag.

Det var en storslagen uppväckning som han fick med ballonger och sång och lite
hoppning på sängen i morse klockan 07,23. Födelsedagsbarnet hade förträngt detta,
men inte hans smågrabbar.

För att kunna vara ute lite idag så åkte vi till skidlekplatsen, där Hannes hoppade runt
med sina slalomskidor och Max susade runt med sin snow-racer.

Hoppas ni får en trevlig dag idag! Skriv gärna och berätta vad just du har gjort. / Kramar

174668-194

Kommentarer
Postat av: Hans & Ingegerd

10 poäng i höga hopp fast i skidbacke vad ska det bli av denna man förmodligen som sin far Mattias de är lika som bär

2008-02-24 @ 15:03:42
Postat av: Martina Orre

Jösses, vilken kille....synts att han åkt mer än oss i södra delarna av Sverige!

Med tanke på snöbristen längtar vi mer än någonsin efter att åka upp till Åre efter påsk. Ni kanske kommer och hälsar på oss en dag i backen?

Kramar
Martina

2008-02-25 @ 08:28:47
Postat av: Johannes

Vilken härlig bild! Den förstärkte sannerligen det skidsug som jag har i kroppen idag, jag tror jag sprängs. Jag ska försöka kanalisera energin så att jag kan ta i ordentligt i ljushallen imorgon...

Ha en skön vecka!

Postat av: pappa Mattias

Hej mina älsklingar!
Sitter här i Härnösand och längtar efter er.
Tur att detta härliga forum finns så jag kan titta lite på er när jag har tid.

Puss och kram på er!

2008-02-25 @ 12:52:51
Postat av: Åsa S

Ser ut som ni haft en härlig dag.
Hälsa o gratta pappa M!
Här har det kommit lite snö igen o trots en fin solig dag så ligger det LITE kvar, det är vi inte vana vid. Ha en härlig helg mina vänner.
Kram
Åsa & resten av famS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback