Bäsna trädgård, vilket underbart ställe!

Vi är på semester i Dalarna. Har hunnit med mycke under vår vecka här. Jag har haft möjlighet att vara vid Bäsna trädgård två gånger, vilket glädjer mig oerhört mycket. Vilken vacker trädgård, det finns runt denna handelsträdgård. Där kunde jag gå flera timmar. Första gången jag var där var bara minsta grabben med som är 2 år och han var väldigt fascinerad av trollstigen. Han gick och tittade på alla fina troll och djur som ligger längs stigen. När man sedan kom fram till hönsen och tupparna, så blev han väldigt glad och lycklig. Vi gick vidare i alla fina växthus och shoppingboden. Han trivdes som fina fisken. Det fanns mycke vatten, fina stenar och fiskar att titta på. 
Andra gången jag var där så var den äldsta grabben med också, då var det lite mer full fart och vi var inte där lika länge. Han tyckte också det var ett mysigt ställe och mycke att titta på. Har ni inte varit där och har vägarna förbi Borlänge och dess omnejd åk dit!
Här kommer lite bilder därifrån!








Kommentarer
Postat av: morfar

Är det Emil som smilar upp sig ?

2008-07-14 @ 06:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback