Barnens rum = vitmålat

Ni som har varit hemma hos oss. Vet att vi har haft ett färgglatt barnrum med både grönt, vitt, blått och träfärgade möbler. Men för ett tag sedan blev jag så less på detta och ville måla om allt till vitt. Så det ser lite enhetligt ut, det är ändå mycke färger på leksakerna som pojkarna har. Men det tar lite tid att måla ochdet är pilligt. Vi har ett stort projekt kvar där inne, men det krävs att pojkarna inte är hemma på en vecka. Det är att måla våningssängen. Vi tar nog det i sommar. Här får ni se resultatet. Kram på er!

174668-249174668-248174668-247

Kommentarer
Postat av: Hannes morfar

Det ser bra ut
jobba inte ihjäl Er

2008-06-05 @ 19:03:35
Postat av: camilla

Hej!



Nu har jag äntligen hittat hit. Fin blogg du har...

Jag skickade dig ett mail för ett tag sedan angående ditt kontonummer. Du kan väl maila mig tillbaka eller ringa så jag kan sätta in dina pengar för det gick inte.



Hoppas allt är bra annars.



kramar Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback