Blommor på uteplatsen



Man kan inte tror att det är sommar och snart juli. Det är iskallt ute och idag gick jag med pannband och frös. Men här kommer några av sommarens blommor som finns på uteplatsen. Det är slingerkrasse och en pelargon (Trudie dvärgväxande zonal) Jag var på Växtvaruhuset med en kär vän som var på besök i stan. Där får man alltid inspiration att handla fina blommor. Så jag köpte mig en Mårbacka, det kommer bilder framöver när den blommar.
Kom ihåg att skriv en kommentar när du har varit in!

Kommentarer
Postat av: Martina Orre

Hejsan!



Jamen, visst är det underbart med blommor....jag älskar också pelargoner, gärna vita.

Nu ska min svärmor sköta om dem i tre veckor, då vi åker söderöver på fredag. Slutdestination: Italien där vi beräknar landa på måndag med husvagnen och stanna i två veckor. Ska bli härligt.



Ha en skön semester.



Kramar

Martina

2008-06-25 @ 07:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback