Helgen som varit....

Vår helg har varit intensiv med både jobb och skoj. Det började med en underbar pick-nick i Björkbacka parken med goda vänner. När vi skulle åka hem så ville Hannes följa med dom hem. Ja, det väl bra! Åkte hem och provade lite embossing men det vart bara soppa. Jag visste inte hur man gjorde, vilken tur att Christina kom och berättade för mig. Kvällen slutade med att Emmy ville sova över hos oss och vi hade fredagsmys med chips och en Pippi film. Barnen sov hela natten. Lördagen var det jobb för min den. En bra dag på jobbet med vattenkrig med barnen och sen lite dans på kvällen. På söndagen var vi hemma och fixade lite på kolonilotten och Hannes var på kalas och jag och Max var på kalas hos B. Fick massvis med go fika. Vi har målat färdigt det mesta på pojkarnas rum så snart kommer bilder.

174668-246

174668-245

Kommentarer
Postat av: Åsas pappa

Var kommer Dogge in i bilden
?

2008-06-05 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback