En paus från solen...

Idag har jag varit effektiv, putsat fönster och vårstädat. Planterat om blommor som ska ut i rabatten.
Det är så skönt när man känner att man har ork med fönstrena som verkligen behövde att bli rena (för det är verkligen inget kul jobb) men fint vart det.  Pojkarnas rum börjar bli riktigt fint. Igår målade jag ena hyllan men vilket pill jobb. Jag har även varit nere på kolonilotten och satt ner lökar och lagt plattor, som jag hämtade hem från jobbet. Det blev riktigt bra om jag får skryta. Har inte hunnit tagit något kort men det kommer även på pojkarnas rum. Här kommer lite bilder på mina pelargoner som har stått i köksfönstret och vuxit på sig lite.
Nu har jag faktiskt en paus från solen, den värmer underbart idag. Första dagen med bikini men snart ska jag på jobbet!

Kram till er från mig. Glöm inte att skriva en kommentar!!!

174668-244

174668-243

Här är miana fina tulpaner och påskliljor. Doftliljor är det som kommer upp i krukan.


Kommentarer
Postat av: Martina Orre

Hej på er!

Ja, snart får ni visa hur pojkarnas rum blev, för nu börjar i alla fall jag bli nyfiken....

Kram
Martina

2008-05-30 @ 07:43:52
Postat av: Hans & Ingegerd

Tack för sms om sol&värme som jag fick och då låg jag vid Västersjön och badade,igår, dan innan premiärbadade både morsan o jag så nu är sommaren på G., ledig idag från jobbet men mamma åter igång efter strejken med kvällstjänstgöring men jag tänker lyssna blåsmusik i stan(festival)
Hälsa o krama pojkarna
Pappa

2008-05-30 @ 10:16:45
Postat av: Hans

Har i eftermiddag lyssnat på Armens fina pojkar som underhållare i Rådhusparken sedan en öl på piren i flödanden sol
Pappa som snart blir pensionär -är det klokt

2008-05-30 @ 21:16:38
Postat av: Johannes

Det ser ju riktigt grönskande ut! Jag trodde sommaren var helt framme i östersund men så kom jag till Sthlm igår och förstod att det var ett tag kvar. Vilka härliga dofter vi har att vänta...

2008-05-31 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback