Jönköping

174668-227

Nu är vi i Jönköping som många vet, vi har haft en intensiv och roilg vecka med massvis med lek.
Vi har hunnit rida, glida av hästen, åkt inlines, varit på monkey town, varit i stadsparken massvis med
gånger, shoppat med Emelie, kalas med familjen, hälsat på våra goda vänner, promenerat med syster,
varit i skogen och tittat på alla vitsippor, tittat på fontäner. Det var nog allt!
Idag ska vi ner till Hillerstorp till en klasskamrat till mig och hälsa på henne och hennes barn. Hannes ska ta med inlines för hennes Olle åker också.
Hoppas ni har det bra, skriv gärna ett hej när du har varit inne och tittat!

Hej pappa! Vi saknar dig! Kram

174668-226     174668-228

Kommentarer
Postat av: sannaTJ

myspys :)
Kolla gärna in på min blogg också, http://sannaTJ.blogg.se/ :) Kraam

2008-05-08 @ 10:05:36
Postat av: Johannes

Det låter som ni har en rolig och intensiv vecka. Det kan ställas i kontrast till en tråkig och långsam vecka i Härnösand... Det ser verkligen somrigt ut hos er, jag önskar sommaren kunde komma hit också. =)

2008-05-08 @ 12:42:45
Postat av: morfar

Vi saknar Er också och sänder denna hälsning från hotell Siesta Karlskrona där vi just avverkat morgonfrukost och ska styra kosan hemåt åt Jönköping

2008-05-11 @ 08:33:07
Postat av: Carina

Vad härligt ni verkar ha haft det! Där nere är det ju också nästan sommar. Hur var det att komma hem till vintern igen då? Jag hörde att det hade snöat lite igen!!
Hoppas att ni kan komma och hälsa på oss någonting snart. Det vore kul!
Kramar från Haninge

2008-05-13 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback