Läderbröllopsdag idag ..... snö imorse

Idag vaknade jag av att Hannes kom in till oss och sa: Mamma, det snöar ute. Nej, tänkte jag nu får det vara nog. Men det stämde. Det bara vräkte ner snö, men nu fyra timmar senare så är allt borta och det regnar istället. Lite senare fick jag en väldigt gullig överaskning utav M. Idag för tre år sedan sa vi JA till varandra i Frösö kyrka. Det var dock kallt den dagen också men det snöade inte : ) Detta vackra halsband SNÖ fick jag utav M.

174668-229

Jag är så lycklig att vi träffade varandra för snart tolv år sedan. En fröken till Hannes sa: Herregud är det så länge sedan ni gifte er, vad tiden springer iväg. Vi fick även två underbara fjärilar att ha i vår fina rabatt där det börjar komma lite påskliljor och tulpaner.

174668-231174668-230

Visst är dom söta!!! Tror de är inhandlade på Åhléns. Det kanske A. kan bekräfta som arbetar inom denna kedja som har så mycke fina inredningsprylar både till ute och inne.

Här kommer en av 1000 bilder som togs den dagen utav vår underbara vän Cama!!! Tack för detta, massvis med minnen för livet!

174668-232

Kommentarer
Postat av: Pappa o Mamma H&I

Gratulerar Er
båda på 3 till 12 årsdagen vad fina Ni är

2008-05-14 @ 16:52:03
Postat av: Kerstin o Pelle

Grattis er på bröllopsdagen. Instämmer med ovan, vad fina ni är. Vilket vackert halsband, sånt kan man tänka sig (Kerstin alltså). Hoppas kinamaten smakade bra. Hälsa Hannes och tacka för teckningen.
Kramar till er alla

2008-05-14 @ 17:57:36
Postat av: Johan

Grattis på bröllopsdagen :). Hoppas ni får 1000 underbara år till. Kram på er.

2008-05-15 @ 08:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback