Min nya hobby

Det är så kul att skapa fina kort. Nu med mina nya stämplar så vill jag måla hela tiden.
Idag har jag tillverkat mitt första kort med en av stämplarna från hängla. Mitt bord
var fullt med pyssel saker när gubben min kommer och säger: Snälla gumman
hjälp mig med detta och lägger det mitt på. Inte NU jag ska bara göra färdigt och
vips så sprang en timme iväg. Nu får ni se vem som får det, kan skriv en ledtråd.
Det har kommit en liten bebis till världen i denne kompisens familj :) *Kram*

174668-241174668-240


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad kul att du kommit igång med dina kort och stämplar - det blev jättefint!
Visst är det lätt hänt att tiden bara springer iväg, det är det som är så bra med den här hobbyn - man kan slappna av och bara vara.
*Kram*

Postat av: Carina

Vad du är duktig. Önskar att jag också klarade av att hålla på med sånt, men jag verkar inte ha tålamod nog när det är så smått. Är det någon av grabbarna som tycker om att sitta och pilla eller är det bara rörelse som gäller?
Kram

2008-05-29 @ 10:29:55
URL: http://olivia-08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback