Nu börjar allt falla på plats...

De senaste veckorna har det hänt lite i ens liv..

Imorgon är min sista dag på mitt arbete i K. på en halvår. För på måndag så börjar jag inne på skolan i stan med ett nytt  arbete och nya arbetskamrater och nya utmaningar. Det ska bli jättekul att komma till en ny arbetsplats med andra arbetstider. Nu kommer oxå jag arbeta måndag till fredag mellan 8-16. Jag kommer vara ledig helger och ha jullov, sportlov och påsklov. Det är guld värt! Jag kommer inte sakna mina arbetstider som har varit kväll, natt och helger men jag kommer sakna mina barn/ungdomar  och mina arbetskamrater. Men nu har jag varit på samma arbetsplats i cirka 10 år med lite avbrott för studier och barnledighet.  Så jag behöver något nytt! jag ser verkligen fram emot detta!

Nu har vi bara ett bekymmer att lösa att någon går ut med vår älskade hund om dagarna. Men det verkar som det har löst sig oxå för idag hade vi en annons i ÖP och det har varit flera som har ringt. En dam verkade jättetrevlig och hundvan. Så vi ska träffa henne i veckan och se om det funkar för alla parter.

Jag skriver en rapport hur det går här hemma.

Skriv gärna en hälsning om du är inne och läser om vad som händer på vår gata!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Bättre och bättre dag för dag...........

Roligt med ditt nya jobb och att du slipper helgjobbet. Grattis! Snygg byrå du har gjort också!

Kram till alla!

2008-12-01 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback