Max badar fotbad



Nu har jag inte bloggat på väldigt länge jag har haft jullov och bara ägnat tiden åt familjen. Vi har åkt skidor, skridskor och slalom. Idag hade vi tänkt att åka skridskor på allmänhetens åkning, men tyvärr var det hockeyturnering så vi kunde inte åka och ute var det minus 24 grader och då sa mamma nej till at åka ute. Hannes blev jätteledsen och sur på mamma och skulle köpa en ny mamma. Då sa min älskade vän i telefon en bättre mamma än mig är svårt att hitta och att jag blir väldigt dyr att sälja. Tur att få höra sådana ord av sin vän när ens son testar alla gränser i värsta sex års trotsen. TACK Bettan!  Nog om detta här kommer en bild av vår lilla guldklimp som badar fotbad!

Kommentarer
Postat av: morfar & mormor

Den mannen ser väldigt nöjd ut med skumbad och en skön härlig badrock och vi tycker det var en klok mamma som sa nej till -24 graders utevistelse.

2009-01-05 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback