Max pratar med Morfar



Idag har vi en sån här mysdag, lediga jag och Max. går fortfarande i pyjamas och kl. är snart halv elva. Men man får passa på i dagens stressiga samhälle att bara ta det lugnt ibland. Men alla dessa måsten hänger som ett moln över huvet på mig men jag försöker ignorera dom. Det är härligt att bara vara med min lilla älskling.
Han har även namnsdag idag så vi kanske får göra någon god efterrätt att mumsa på i eftermiddag.
Han heter HUGO efter min morfar Carl-Hugo. SÅ GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!

Skriv gärna ett hej så jag vet vilka som är inne och tittar!

Kommentarer
Postat av: morfar & mormor

Det var ju en blunder av oss att inte komma ihåg din namnsdag ska bättra mig Kramar

2009-11-03 @ 14:06:40
Postat av: Gabi

Jag är inne igen... Säg hej till dina föräldrar från mig förresten!

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-05 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback