Renoveringen fortgår.....

Vi håller på att neutralisera köket. Jag har fått vit sjukan, som Hannes säger att farmor har hemma hos sig. Men i vårt hus behövdes vit sjukan, när det är orange, blått och gult, massvis med olika gröna färger på väggarna.

Så idag innan jag åkte på jobbet lämna jag en lång "att göra lista" till min älskade man. Så att jag imorgon kan, innan jag hämtar barnen efter nattjobbet, måla tvättstugan för att kunna sätta upp våra tvättställningar på väggarna.

Vi har oxå bokat in en kväll då en vän  J* till oss kommer utt för att hjälpa till att "sparka ner" vårt överskåp i köket. Nja det behövs väl bara en rejäl kickspark, så är det skåpet bort.... Vi får väl se efter onsdagen, för då sker det.

Tyvärr har jag inga nya bilder ... sitter på jobbet just nu. Men det kommer! Vi har en j...ligt långsamt internet hemma, så att ladda upp en bild tar cirka 25 minuter och det orkar jag inte vänta på alla dagar. Min tid är mer värdefull, än att sitta och vänta på datorn.

Ha en underbar vecka och skriv som sagt gärna en kommentar, när ni är inne och läser. Jag fortsätter tjata om detta men jag vet att några där ute läser utan att skriva.


//**** Massvis med kramar ÅSA

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Kul med renovering, brukar bli så bra när det blir färdigt. Jag måste ocskå ta tag i att bli klar i köket. Började måla om panelen vit i somras, men nu är väggen ovanför kvar.

Ha en fin vecka!

Postat av: morfar & mormor

vi har läst och tycker ni är duktiga som piffar upp huset

2009-10-13 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback